פרוש יורה לכל הכיוונים: "פינדרוס הגיש את הרשימה במטרה להיפסל"

    איתי גדסי 4 Comment on פרוש יורה לכל הכיוונים: "פינדרוס הגיש את הרשימה במטרה להיפסל"

    לקראת הבחירות הדרמטיות והקשות בעיר אלעד. מתראיין ראש העיר אלעד המכהן ישראל פרוש וככל הנראה גם ראש העיר הבא בהעדר מתחרה חזק, ל'מהדורה המרכזית'. הוא מצהיר בהחלטיות "לא עתרתי לבג"ץ". על המשחק המשפטי הלא הוגן: "רק רוצה להזכיר לפינדרוס וקריספל מה הם עשו במקרים דומים".

    ישראל פרוש ושר הפנים, אריה דרעי צילום: יעקב כהן
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית אלעד המכהן ישראל פרוש הנמצא בעיצומה של הסערוה הכי גדולה של מערכת הבחירות הנוכחית בציבור החרדי. התראיין היום (ראשון) יומיים לפני הבחירות ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן. פרוש פותח את הלב ומדבר על הכל.

    פרוש התייחס למערכה שמתנהלת מולו העיר מצד ש"ס ודגל התורה ואומר: "התנהגו בצורה לא הוגנת" לגבי בית משפט מציע לפינדרוס להיזכר מה הוא בעצמו עשה לפני 11 שנה ומציע גם לצוריאל קריספל יו"ר ש"ס באלעד לבדוק את עצמו". פרוש מתייחס לעתירה דומה שהגיש קריספל בעבר.

    על ההאשמות שמפנים אליו, כי הוא כביכול עומד מאחורי העתירה נגד פינדרוס לבית המשפט, מצהיר פרוש בהחלטיות: "אני לא הלכתי לבג"ץ". עוד אמר פרוש: "ממה שקרה באלעד היו הרבה תובנות, אבל זה זה לא רלונטי עכשיו".

    פרוש התייחס לדברי רבני העיר על תפקודו כראש עיר: "הרבנים אומרים כי בחמש שנות כהונתי כראש עיר, הייתה עיריה טובה גם ושטוב להם".

    על פסילת פינדרוס, מגיב פרוש בדרמטיות: הרב יצחק פינדרוס כבר 20 שנה במערכת. הוא יודע טוב מאוד איך מגישים רשימה. הוא הגיש את הרשימה במטרה להיפסל הוא ידע טוב מאוד שאם הוא מצהיר שהוא לא גר באלעד כל השבוע הוא נפסל. וזה מה שהוא רצה. שלא יספרו לי סיפורים.

    האזינו לראיון:

    צילום: יעקב כהן


    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אין על פורוש מן השמים מסיעים לו ולנו תושבי העיר.

    2. 3

      שישראל פרוש ינצח בעז"ה ביום 3י ידעו מי ינצח אבל ברור שלפי הסקרים הרב ישראל פורוש ינצח אמן

    3. 2

      הבן אדם משקר ומוציא שם רע על הבוס שלי הרב יצחק הלוי זאב פינדרוס הפעם הוא יפסיד ובגדול !